Search
Close this search box

ZAŠTO NOSIM KONFEKCIJSKI BROJ 36 NEKIH BRANDOVA, A 40 DRUGIH?

ZAŠTO NOSIM KONFEKCIJSKI BROJ 36 NEKIH BRANDOVA, A 40 DRUGIH?

 

*Vanity sizing

Vanity sizing odnosno inflacija konfekcijskih brojeva pojava je u kojoj odjeća s oznakom iste veličine vremenom postaje fizički veća.

 

*Inditex

Zara, kao primjer brenda s manjim konfekcijskim brojevima, dio je Inditex grupe, u koju spadaju Bershka, Pull&Bear, Stradivarius i Oysho. Te prodavnice uglavnom ciljaju na tinejdžere, zbog čega su i brojevi uglavnom manji.

 

*Drugačiji su brendovi koji dolaze iz sjeverne Ervope

Kod njih je “sizing” mnogo velikodušniji i ljubazan prema potrošačima. Ljudi su tamo viši, zato odjeću prilagođavaju ovoj ciljnoj grupi. Primjer je H&M.

 

*Različiti brojevi unutar brenda

Kada kupujete odjeću mnoge vrste odjeće na sebi imaju oznaku slim fit, skinny fit, oversized ili slično. Za manje kalupe odjeće u većini slučajeva potrebno je birati broj veći, dok za oversized modele odgovarat će vam broj manji.

 

*Odluka brenda

Na odluku o tome koliki će određeni konfekcijski broj biti za određeni brend, najviše utiču odluke brendova. Brend zamišlja “idealnu ženu koja odgovara njihovom konfekcijskom broju 36” i prati te mjere a ne postojeće standarde.

 

*Napisana veličina je samo preporuka, ali brendovi ne mogu sebi priuštiti da ne koriste konfekcijske brojeve, jer u tom slučaju potrošači ne bi mogli odabrati odgovarajuću odjeću za sebe.

Tags:

Related articles

Profil

Tradicionalni obrt "Edenia label" Čelić, vl. Ibrišimović Adisa

Zlatnih ljiljana 25, Čelić,
Tuzlanski kanton, BiH

Newsletter

Pretplata za novosti!

Email