ZAŠTO NOSIM KONFEKCIJSKI BROJ 36 NEKIH BRANDOVA, A 40 DRUGIH?
*Vanity sizing
Vanity sizing odnosno inflacija konfekcijskih brojeva pojava je u kojoj odjeća s oznakom iste veličine vremenom postaje fizički veća.
*Inditex
Zara, kao primjer brenda s manjim konfekcijskim brojevima, dio je Inditex grupe, u koju spadaju Bershka, Pull&Bear, Stradivarius i Oysho. Te prodavnice uglavnom ciljaju na tinejdžere, zbog čega su i brojevi uglavnom manji.
*Drugačiji su brendovi koji dolaze iz sjeverne Ervope
Kod njih je “sizing” mnogo velikodušniji i ljubazan prema potrošačima. Ljudi su tamo viši, zato odjeću prilagođavaju ovoj ciljnoj grupi. Primjer je H&M.
*Različiti brojevi unutar brenda
Kada kupujete odjeću mnoge vrste odjeće na sebi imaju oznaku slim fit, skinny fit, oversized ili slično. Za manje kalupe odjeće u većini slučajeva potrebno je birati broj veći, dok za oversized modele odgovarat će vam broj manji.
*Odluka brenda
Na odluku o tome koliki će određeni konfekcijski broj biti za određeni brend, najviše utiču odluke brendova. Brend zamišlja “idealnu ženu koja odgovara njihovom konfekcijskom broju 36” i prati te mjere a ne postojeće standarde.
*Napisana veličina je samo preporuka, ali brendovi ne mogu sebi priuštiti da ne koriste konfekcijske brojeve, jer u tom slučaju potrošači ne bi mogli odabrati odgovarajuću odjeću za sebe.
